Tillgänglighetsavtal – Servicedesk
Medarbetare är företagets viktigaste resurs.
Ge användaren en ökad trygghet med rätt support. Tillgänglighet och tillgång till olika system och funktioner kan vara avgörande för hur användarna upplever sin arbetssituation.
Användaren i fokus
Med ett tillgänglighetsavtal från Aditso säkerställer ni snabb och tillgänglig support utan att det tar kraft från företagets interna resurser, vilket även ger en ökad tillgänglighet och stabilitet i företagets IT-miljö.
Det finns alltid någon tillgänglig för att hjälpa till och ger en trygghet för användaren.
Användaren är i fokus och skall få snabb och heltäckande support när ni önskar, på ett enkelt sätt.
Ett tillgänglighetsavtal ger även företaget rabatterade priser och lägre minimidebitering på serviceärenden samt dokumentering av nedlagt arbete.
Tillgänglighetsavtal finns i två olika utförande enl. nedan:
Tillgänglighetsavtal Basic
- Tillgång till Aditso Servicedesk med utökade öppettider
- Prioriterade ärenden och webbportal för samlad uppföljning
- Rabatterade priser på serviceärenden
- Lägre minimidebitering
Tillgänglighetsavtal Premium
- Inloggningshjälp på lokal utrustning och molntjänster
- Tillgång till samlad information, guider och lathundar för generella tjänster och system från Aditso, Microsoft, Google, Visma m.fl
- Enklare dokumentation av klientmiljö, utrustning, nätverk m.m.
Servicedesk
Aditso Servicedesk är navet i vårt erbjudande av service och support och är dessutom din SPOC (single point of contact) för felanmälan, ärendehantering, telefon- och fjärrsupport. Vår kunniga och engagerade personal hjälper er med alla typer av supportfrågor och problem som kan uppstå. Aditso Servicedesk ska leda till nöjdare och mer produktiva medarbetare samt skapa en högre tillgänglighet för användarna.
Vill du veta mer om Tillgänglighetsavtal och hur Aditso kan hjälpa er? Kontakta oss så berättar vi mer.
Hans Hjalmarsson
hans.hjalmarsson@aditso.se
010-220 36 15
Jonas Olsson