IT-Stöd och Rådgivning
Idag står många IT-avdelningar inför ökande krav på tillgänglighet. Medarbetares semester, föräldraledighet, sjukdom och involvering i projekt, tillsammans med användarens förväntningar på utökade öppettider gör det till en stor utmaning att möta dessa krav på ett kostnadseffektivt sätt.
IT-stöd
Det löpande underhållet av datorer och nätverk är något som lätt blir eftersatt hos många företag. Låt Aditso hjälpa dig med erfaren teknisk kompetens på plats när det passar dig. Vi planerar och jobbar alltid förebyggande vilket gör att du i lugn och ro kan fokusera på det du gör bäst – att utveckla ditt företag.
Vi på Aditso har förståelse för användarnas och verksamhetens behov. Vi är på plats vid schemalagda tillfällen, när det tidsmässigt passar och sköter proaktivt underhåll. Samtidigt ger vi användarsupport och är ditt bollplank i strategiska IT-frågor.
Vi kan vara på plats heltid, halvtid eller vid schemalagda tillfällen – det bestämmer vi tillsammans.
Rådgivning
Känner du och dina kollegor att ni behöver stöd och goda råd för att säkerställa att ni har rätt IT-miljö? Aditso kan hjälpa till att lösa det. Med den erfarenhet och spetskompetens som finns inom Aditso kan vi stötta organisationer, både med strategiska och tekniska frågor. Vår ambition är inte sälja tjänster ni inte behöver utan säkerställa att ni får ut det värde ni efterfrågar. Ibland kan detta ske inom ramen för befintliga system och lösningar och ibland med hjälp av nya.
Vi kan hjälpa till med bland annat:
- Övergången från gamla system till nya
- IT-strategi
- IT-säkerhetsanalys
- Genomgång av IT-plattform
- Molnstrategi
- Projektledning
- Specialkompetens mm
Vill du veta mer om hur Aditso kan hjälpa er? Kontakta oss så berättar vi mer.
Hans Hjalmarsson
hans.hjalmarsson@aditso.se
010-220 36 15
Jonas Olsson